Подання звернення громадян у порядку

 Закону України «Про звернення громадян» 

Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.

Водночас звертаємо увагу на те, що згідно з частиною сьомою  статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

З урахуванням викладеного, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим, електронним цифровим тощо. 

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Форма звернення громадян

для подання у порядку  Закону України

«Про звернення громадян» 

(не стосується подання запитів щодо отримання інформації з архівних документів)

Перетягніть свій файл сюди або натисніть тут, щоб завантажити.
Якщо необхідно підкріпити декілька файлів-заархівуйте їх архіватором розмір не більш 2МБ, тип файлу(rar,jpg,jpeg,png,pdf,zip)