Апаратна нарада Одеської обласної державної адміністрації

11 січня 2022 року директор Державного архіву Одеської області Петро Лук’янчук взяв участь у апаратній робочій нараді Одеської обласної державної адміністрації.

Голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький провів апаратну робочу нараду, в рамках якої директор Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської облдержадміністрації Тетяна Дементьєва доповіла про стан призначення та виплат житлових субсидій та пільг в Одеській області.

«На разі, в Одеській області, в Єдиному Державному автоматичному реєстрі пільговиків перебувають на обліку понад 419,5 тисяч осіб: учасники, ветерани та інваліди війни, учасники бойових дій, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, діти війни, жертви нацистських переслідувань, ветерани праці, постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи, члени багатодітних сімей тощо. Минулого року зазначеним категоріям громадян надано пільг на загальну суму 285 млн грн, у тому числі через інтегровану інформаційну систему «Соціальна громада» – сказала директор Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської облдержадміністрації Тетяна Дементьєва.

Відповідно до порядку денного наради було розглянуто результати роботи зі зверненнями громадян за ІV-й квартал 2021-го року.

«Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», низки розпоряджень голови Одеської обласної державної адміністрації та інших нормативних актів протягом ІV-го кварталу 2021 року вжито низку організаційних заходів для удосконалення роботи із зверненнями громадян до облдержадміністрації, при цьому облік заяв, скарг та пропозицій громадян здійснюється окремо від інших видів діловодства. Впродовж зазначеного періоду опрацьовано 880 заяв, скарг та пропозицій (у тому числі 305 колективних), з яких 213 отримано поштою та 243 – в ході особистого прийому працівниками відділу роботи із зверненнями громадян. Загальна кількість заявників становить 9690 осіб» – повідомила начальник відділу роботи із зверненнями громадян Одеської облдержадміністрації Інна Попазова.